Vés al contingut

Father’s day in Philippines

19/06/2011

Després d’arribar a l’aeroport de Clark cap a les 6 de la tarda, ens vam posar a buscar un shuttle bus que ens portés a Manila, no vam ser capaços, era massa tard. Vam preguntar a la gent d’allà i només una noia ens va dir cap on havíem d’anar a buscar un “jeepney” que ens portés a l’estació d’autobusos i d’allà a Manila. Per fi ens adonàvem que havíem arribat al tercer món!

Com que al dia següent volíem anar cap a Banaue a veure les terrasses d’arròs, la mateixa noia, Annete, ja en el jeep ens va comentar que ella vivia a prop d’allà; o sigui que vam decidir anar amb ella cap a aquesta ciutat desconeguda: Baguio. Al final, després de 4 hores de bus amb l’aire condicionat a tope, vam arribar a Baguio i ens vam allotjar a casa d’una cosina de l’Annete, la Sandra, i ens va comentar que Banaue estava a “només” 10 hores d’allà; ens volíem fondre! Ens ho vam prendre com una altra aventura i al dia següent ens vam trobar dinant amb mitja família un dels plats nacionals: Pinikpikan. Resulta que era el dia del pare a les Filipines i no hi havia cap pare, allà. Perquè les veieu, aquí us enganxem “our Philippine family”.

Després ens van portar a fer turisme per la ciutat i com que feia molt mal dia no vam poder fer la foto de la vall de Baguio, tota verda i amb milions de cases amuntegades sobre les muntanyes, molt semblant a Caracas. I com que el dia no acompanyava, ens van dur a fer el turisme dels locals: muntar a cavall, visita a la residència d’estiu del president i per acabar de rematar… al centre comercial!! Quin horror! I a sobre ens va tocar fer el guiri i em van vestir amb el vestit típic nacional, el Tapis: Maravilloso, espectacular… me he emocionao al verlo! Jeje 🙂

Avui ja ens hem escapat de la família filipina (ells acullen als turistes i tu els pagues amb el que et sembla bé) i hem començat el camí cap a Sagada per visitar les coves i les tombes penjants de la zona. Ens hem menjat quasi 6 hores de bus en corves! Aquí va la foto del bus local:

I demà visita a les coves de Sagada i a les tombes penjants… Seguirem informant!!!

4 comentaris leave one →
  1. 23/06/2011 16:36

ETTO E’ EL BRONX

2. marc permalink
    23/06/2011 17:14

Jajaja que guapa Anna!! Disfruteu bandarres!

3. Adriana permalink
    24/06/2011 00:39

Hola Chicos!!!!!!!!! con todo lo que contáis parece que haga dos meses que viajáis,… jejeje. Espero ver el hotelaco de 6 o 7 estrellas….. en un año ha de caer!!!! Muchísimos besitos!!!!!!!

4. Alba permalink
    18/07/2011 22:51

M’encanta la teenager, fent miradetes de “esta foto va al Facebook” jajaja!